Kaip pradėti verslą sporto ir sveikatinimo sektoriuje?
Gyvenimas yra dinamiškas, pasižymintis nuolat kintančiomis pozicijomis, vertybėmis, požiūriais. Šiandien nemaža dalis mūsų jau susirūpina savo gyvenimo kokybe, ima propaguoti sveiką gyvenimo būdą, fizinį aktyvumą ir pan. Tad nenuostabu, jog tai suponuoja ir pokyčius verslo sektoriuje – vis dažniau duris atveria nauji masažus, spa procedūras ir kitas sveikatinimo paslaugas teikiantys salonai.
Kaip pardėti verslą – labai aktualus klausimas, bet ir atsakymų į jį virtualioje erdvėje galybė. Dideli srautai naudingos informacijos leidžia rasti atsakymus į visus su tuo susijusius klausimus. Pati verslo kūrimo procedūra yra standartinė, nepriklausomai nuo to, kuriame sektoriuje ketinate įsitvirtinti. Bet kiek plačiau apžvelkime aspektus, į ką atkreipti dėmesį, jei norite kurti verslą sporto, sveikatinimo sektoriuje.
- Strateginė vieta. Rinkdamiesi strateginę vietą, atsižvelkite į tai, ar šalia nėra konkurentų. Geriau, jei jų nebus, nes į gana užimtą nišą įsilieti naujam verslo subjektui ir taip nelengva. Kitas aspektas – gyventojai. Pavyzdžiui, sporto klubui ar sveikatinimo paslaugas teikiančiam salonui ženkliai efektyviau įsikurti vietoje, kur daugiau gyvena jaunimas, darbingo amžiaus asmenys nei pensinio, kurie nėra tiksliniai klientai. Geras privažiavimas ir stovėjimo aikštelė – didelis privalumas.
- Patalpos. Sporto klubui ir sveikatinimo paslaugų verslui reikalingos erdvios patalpos, kad galėtumėte pastatyti daugiau inventoriaus. Jei planuojate įkurti sporto klubą, erdvios patalpos svarbios, kad lankytojai galėtų nevaržomai judėti, sportuoti ir tarsi turėtų savo erdvę.
- Inventorius. Suprantama, kad kuriant naują verslo subjektą išlaidos yra didelės, o investicijų neretai stokojama ar jos yra ribotos. Bet sporto ir sveikatingumo sektoriuje inventorius yra pagrindinis paslaugų teikimo akcentas, todėl taupyti treniruokliams, masažo stalams, sūkurinėms vonioms ir pan. tikrai neverta. Kokybiška įranga bus patvari ir ilgaamžė. Maža to, ji garantuos rezultatyvų jos naudojimą, teikiamų paslaugų kokybę.
- Žmogiškieji ištekliai. Tiek prekių, tiek paslaugų versle didžioji dalis sėkmės priklauso nuo žmogiškųjų išteklių – nuo dirbančiųjų kompetencijų, žinių, gebėjimų, atsidavimo darbui ir t.t. Paslaugų versle tai net aktualiau, nes paslaugos teikimas tiesiogiai priklauso nuo ją teikiančiojo. Ne nuo įmonės vadovo, bet nuo darbuotojų. Todėl investuokite į kompetentingus specialistus, nes jie garantuos kokybiškas paslaugas, kas augins klientų srautus, kurs gerą Jūsų įmonės įvaizdį.